بازدید 27080

محمدرضا شجريان:ساكت نخواهيم نشست

تاكنون بارها به سازمان‌هاي گوناگون براي افتتاح موزه و كارهاي مختلف و اهداف مورد نظر اهالي موسيقي رجوع كرديم و اگر لازم باشد براي يازدهمين بار نيز به آنجا خواهيم رفت و تا جواب نگيريم ساكت نخواهيم نشست.
کد خبر: ۷۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۰ 14 November 2009
تاكنون بارها به سازمان‌هاي گوناگون براي افتتاح موزه و كارهاي مختلف و اهداف مورد نظر اهالي موسيقي رجوع كرديم و اگر لازم باشد براي يازدهمين بار نيز به آنجا خواهيم رفت و تا جواب نگيريم ساكت نخواهيم نشست.

محمدرضا شجريان در حاشيه مراسم افتتاح موزه موسيقي در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با ابراز خرسندي از بازگشايي اين موزه گفت : ‌فكر مي‌كنم افتتاح اين موزه قدم بسيار خوبي است و هسته اوليه‌اي است كه بايد آبياري شود تا به هدف برسد. البته‌ ما هنرمندان كه در هر زمينه‌اي براي كارهاي موزه حضور داريم و مردم علاقه‌‌مند هم با استقبال خود به ارتقاء موزه كمك خواهند كرد.

وي خاطر نشان كرد:‌اگر مسئولان به علاقه مردم و هنرمندان توجه كنند و با ما در زمينه بسط و گسترش اين موزه همكاري كنند‌، قطعا موزه‌‌اي بسيار خوب خواهد بود و من مثل هميشه اميدوارم.

وي در پايان افزود:‌ تاكنون بارها به سازمان‌هاي گوناگون براي افتتاح موزه و كارهاي مختلف رجوع كرديم و اگر لازم باشد براي يازدهمين بار نيز به آنجا خواهيم رفت و تا جواب نگيريم ساكت نخواهيم نشست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
درودبرافتخارایران زمین
استادبزرگ وبی همتای آوازایرانی
فخرهنروفرهنگ این کهن بوم وبر
استادشجریان
اینو می گن مبارزه صنفی!
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست
به نظر من تيتر بدي زديد ! ساكت نخواهيم نشست؟!!!!!!!!! گناه داره خرابش نكنيد
این تیتر زدنتون منو کشته. انگار چه خبر شده.
سه چار شب پیش رادیو آوا آهنگی از استاد شجریان پخش کرد جالبه بلافاصله این آهنگ را به آهنگ هر جا که هستی ناظری از دور .... همایون وصل کرد که مثلا مردم فکر کنند اولی هم همایون بوده اینها یا فکر می کنند خیلی زرنگند یا فکر می کنند که فقط خودشان به برنامه های خودشان گوش می دهند
خسته نباشید این چه تیتری زدید دست از این کارهاتون بر نمی دارید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی